• Telefon: +40 213-146046 / +40 213-146045
  • office@tccfr.ro

Servicii   de   telefonie   fixă

Pentru a asigura necesarul de comunicații la nivelul sistemului feroviar există o rețea digitală de servicii integrate (ISDN) dezvoltată la nivel național. Această rețea asigură cu preponderență o serie de servicii, printre cele mai relevante fiind serviciile de telefonie fixă, fax, teleconferință și videoconferință.

Având o calitatea superioară a comunicațiilor de voce, rapiditate în stabilirea legaturii precum și transmisiile de date cu rata ale erorilor teoretic egale cu zero, serviciile de tip ISDN din cadrul sistemului feroviar asigură viteza, siguranța și funcționalitatea de care operatorii feroviari au nevoie.

În ceea ce privește serviciile de telefonie fixă acestea au o largă utilizare în cadrul activităților de exploatare feroviară, la această dată în rețea existând un număr de peste 9.500 abonați. Rețeaua de telefonie este una închisă, lipsa interconectării cu infrastructurile de comunicații publice fiind una din condițiile necesare asigurăria caracteristicilor specifice de siguranță feroviară.

Principalii beneficiari ai acestor servicii sunt companiile feroviare, respectiv C.N.C.F. ”CFR” S.A., S.N.T.F.C. “ CFR Călători S.A., S.N.T.F.M. "CFR Marfă" S.A. iar într-o măsură mai mică companii de transport feroviar din domeniul privat, dar și companii care realizează lucrări pentru sistemul feroviar.

Pentru că vrem să fim alături de partenerii noștri, în ultima perioadă au fost implementate soluții de tip VoIP PBX ce oferă comunicaţii de tip voce şi video folosind protocol IP. Aceste soluții sunt menite să asigure interconectare cu rețeaua de telefonie feroviară a acelor locații care nu sunt în imediata apropiere a rețelelor de comunicații cfr, dar care participă în cadrul activităților feroviare.


Serviciile de telefonie furnizate în cadrul rețelei asigură facilități extinse de comunicare putând fi asigurate servicii cum ar fi:

     * apelarea pe număr scurt,

     * convorbirea între 3 abonați,

     * initierea unor teleconferințe cu un numar de până la 29 abonați,

     * redirecționarea apelului,

     * comutarea între două convorbiri,

     * preluarea apelului de către oricare abonat din cadrul unui grup,

     * transferul apelului către alt abonat,

     * mesagerie vocală,

     * programarea apelului,

     * etc.